שומרים על עצמכם: ”אקדח” גז הפלפל שיגן עליכם בשעת צרה

הכירו את ”פיקו” – אקדח אל הרג חדשני המייצר הרתעה מול תוקף אלים או מפר סדר ומנטרל אותו מידית בשעת הצורך מטווח יעיל של 3 מטרים.
המלצת איגוד הקב”טים.

המציאות הביטחונית במדינת ישראל מצריכה את גורמי הביטחון וההצלה וכן במקרים תכופים גם את האזרחים ”הפשוטים” בהיערכות מול מקרים חלילה של אלימות, הפרות סדר ואירועי טרור.

על רקע מציאות זו כדאי להכיר כלי הגנה יעיל במיוחד המשווק כיום ברחבי הארץ, המהווה שדרוג לתרסיסי גז הפלפל הישנים והמוכרים. מדובר באקדח ”פיקו” – אקדח גז פלפל חדשני להגנה עצמית שאינו קטלני, ומחירו מתאים לכל כיס.

ממבט ראשוני על האקדח נדמה כי מדובר בפריט שזה הרגע יצא מחנות הצעצועים הקרובה, אולם אל תתנו למראה להטעות אתכם. מדובר למעשה בכלי נשק לכל דבר. הוא אמנם אינו קטלני,  אך מסוגל להשבית את התוקף ממרחק של 3 מטרים ולנטרל אותו תוך שניות, וזאת באמצעות התזת גז פלפל עוצמתי הנחשב לטוב ביותר בעולם מתוצרת Sabre Red האמריקאית (שבשימוש משטרת ישראל השב”ס ומשרד הביטחון) . האקדח שוקל 65 גרם בלבד (כולל המיכל) ונועד לשימוש רב פעמי וחסכוני, לאקדח נרתיק ייעודי המותאם לנשיאה על חגורה.

אקדח פלפל (צהוב), אקדח פלפל חוקי להגנה עצמית | פיקו - Piko

מוטי ויגלמן, מנכ”ל חברת ”פיקו”, המשווקת הבלעדית של האקדח שהינו פיתוח ישראלי-אמריקאי, סיפר למגזין ”ביטחון קהילתי” על איכויותיו של ”האקדח” על רקע המציאות בשטח. “מדובר בכלי נשק פורץ דרך לכל דבר ועניין המשמש ככלי הגנה אפקטיבי ומהיר להתמודדות עם איומים שונים, לרבות פורצים, מטרידים, מפרי סדר, שב”חים, אירועי טרור וביטחון ועוד. האקדח פשוט להפעלה, בטיחותי לשימוש, אינו קטלני ואינו מצריך רישיון. כל אזרח במדינת ישראל רשאי לשאת אותו,  האקדח משרה תחושת ביטחון אישי ומאפשר שגרת חיים רגילה תוך ידיעה כי באמתחתכם כלי הגנה יעיל שישמור עליכם בעת צרה”.

לשאלת הצורך באקדח עבור מנהלי ביטחון ברשויות המקומיות, משיב ויגלמן: “אין לי ספק כי מדובר בכלי הגנה ייעודי שיוכל לשמש את הקב”טים ובעלי תפקידים נוספים ברשויות המקומיות, החל מאבטחת הרשויות, שמירה על מבנים ומשרדי ממשלה, אבטחת מושבים וקיבוצים, רופאים ואחיות בבתי חולים, עובדים סוציאליים, פקחים ועובדי עירייה, עובדים עם נוער בסיכון, נהגי אוטובוסים בתחבורה הציבורית, אנשי משטרה ושיטור עירוני והיד עוד נטויה”.

מהו למעשה הערך המוסף של ”האקדח” על פני תרסיסי גז פלפל אחרים בשוק?

“היתרון המרכזי הוא בפשטות ההפעלה של ”האקדח”. למעשה, הפטנט הוא שבשעת לחץ בה סביר להניח ייעשה שימוש בו, המשתמש לא צריך לכוון. מסיטים את הנצרה וסוחטים את ההדק לעבר הדמות. האקדח מרסס ויוצר מסך ערפל למרחק 3 מטרים ומייצר שטח סטרילי, התוקף מנוטרל ממרחק למשך 20-40 דקות, שהם זמן קריטי עד להגעה של כוחות ביטחון והצלה במקרה הצורך”.

האם ”האקדח” יהווה תחליף לעניות דעתך למוצרי הגנה אחרים?

“פיקו קיבל את אישור משטרת ישראל ומשרד התמ”ת והוא חוקי לנשיאה ואחזקה. אחת הבעיות שמדירות שינה מעיניהם של גורמי הביטחון מקורה בהיותם של לא מעט כלי נשק, הדומים לאקדחים, רובם בצבע שחור ואסורים לנשיאה ולמכירה, גורמים עבריינים ועוינים מסתובבים איתם ברחובות. השימוש בהם לצערנו למטרות סחיטה שוד ואיומים נעשה על בסיס יומי. אני בטוח כי אמצעי הגנה יעיל שכזה כמו האקדח אותו אנו מציעים יפחית גם את השימוש בנשק חם במקרי חירום, ובכך ימנע הסלמה והדרדרות במצב, ובסופו של יום יציל חיי אדם רבים ! “.

* מתוך הגיליון האלקטרוני של איגוד הקבטים אוג’ 2017

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.