אקדח פלפל של פיקו (Piko – משווק בלעדי בארץ) הינו אקדח ‘אל הרג’ חדשני עם תרסיס פלפל של חברת Sabre Red הנחשבת ליצרנית גז פלפל היעיל האיכותי ביותר בעולם. האקדח פלפל מייצר הרתעה מול תוקף אלים, מפר סדר או קורא תגר ומנטרל אותו מידית בשעת הצורך מטווח יעיל של 3 מטרים ולמשך 20 עד 40 דקות. 

האקדח פשוט להפעלה ואינו קטלני, עם הפעלה פשוטה ואינטואיטיבית. ניצרה בטיחותית ושחרורה המהיר בלחיצה, והדק בעל מנגנון מחוספס למניעת החלקה. הוא מתאים לכף היד, קל משקל – 65 גרם בלבד עם המיכל, ונועד לשימוש רב פעמי וחסכוני.

מיכל גז פלפל ניתן להחלפה, ובפיקו ניתן להשיג נרתיק לאקדח פלפל ייעודי, המותאם לנשיאה על חגורה.

אקדח גז של פיקו – הינו הראשון מסוגו בעולם בצורת אקדח המכיל את גז הפלפל סייבר-רד, שנחשב ליעיל והאמין ביותר עבר את תהליך התקינות, ונמצא בשימוש המשטרה, השב”ס ומשרד הביטחון ובמרבית כוחות הביטחון בארה”ב ו-40 מדינות ברחבי העולם.

לקוחותינו הגדולים הם יצרנית גז הפלפל עצמה הנחשבת הטובה בעולם Sabre Red, וחברת Ruger יצרנית הרובים והאקדחים האמריקאית בת 100 השנים, אלה חברו יחדיו לשווק את פיקו בארה”ב בשם ‘ליידי ג’ין‘, בהצלחה רבה מזה כשנתיים. חברות אילו רואים בפיקו את הדור הבא של בקבוקי התרסיס המסורתיים.

ללא ספק, לגז פלפל זה יכולת לנטרל ולהשבית מידית איומים מסוגים שונים, פיקו יחזיר להם את הביטחון ישמור על ביטחונם האישי ועל ביטחונם של הסובבים אותן  וימנע מיידית הסלמה באירוע, ללא הרג או גרימת נזק בלתי הפיך לתוקף או לסביבה.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.